Oudjaarsbal

Grand Café Rembrandt Rechterstraat 56, Boxtel, Nederland

De Aggemarvanhuisaf Band vertolkt, samen met diverse vocale gasten, nummers uit de Top 2000.

Nieuwjaarsconcert (afgelast)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

Het geplande informele nieuwjaarsconcert door harmonieorkest, slagwerkensemble en opleidingsorkest is vanwege de gladheid afgelast.

Duoconcert (OLO)

Het opleidingsorkest verzorgt een optreden met het leerlingenorkest van Woensels Muziek Corps.

Chillavond (OLO)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

De leerlingen en hun broertjes, zusjes en/of vrienden en vriendinnen leven zich uit tijdens een ontspanningsavond met diverse Wii-spelletjes. Meld je aan via e-mail bij Theo Schulpen.

Waggelrevue (DAB)

De Aggemarvanhuisaf Band begeleidt CV Geen Drank Geen Klank tijdens de uitvoering van het Eendengats carnavalslied 2017 tijdens de zittingsavond.

KKKonsert (DAB)

Grand Café Rembrandt Rechterstraat 56, Boxtel, Nederland

Karnavals Kriebels Konsert: opwarmer voor carnaval door De Aggemarvanhuisaf Band met bezoek van prins Peer de Twidde en zijn raad van elf. Met gastoptredens van The Ducktownband, De Volle Bloas en CV De Natneuzen.  CV Geen Drank Geen Klank vertolkt het Eendengats carnavalslied 2017: 'Indegat,...