Weergaven navigatie

Vandaag

Voorspeelavond (ALG)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

De muziekleerlingen laten, vaak samen met hun leraren, horen hoever zij gevorderd zijn met hun opleiding.

Buitenconcert MuBo (ORK)

Museum MuBo Baroniestraat 22, Boxtel

Openluchtconcert op de binnenplaats van Sint-Ursula tijdens de open dag van museum MuBo. Muzikaal dankjewel aan het museum voor het conserveren en exposeren van ons verenigingsvaandel. Het harmonieorkest speelt tweemaal drie kwartier; in de pauze is er een vendeldemonstratie door het gilde Sint-Barbara & Sint-Joris.

Muziektheaterorkest

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

Ervaren hoe leuk het is samen muziek en theater te maken. Voor jong en oud die minimaal één jaar muziekles heeft gehad, is het muziektheaterorkest opgericht.  Voor leden van onze vereniging, maar ook voor mensen daarbuiten. Zaterdag 1 juli vindt vanaf 20.00 uur het gratis...

Huldigingsconcert (ALG)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

De vereniging huldigt jubilerende leden tijdens een concert waarmee tevens het muziekseizoen wordt afgesloten.

Dommeltheater (ORK)

Ponton Dommel (nabij Zwaanse Brug) Prins Hendrikstraat, Boxtel