Caribbean Fiësta (SWE/DAB)

Jacob-Roelandslyceum Grote Beemd 3, Boxtel

Swingend optreden in tropische sferen door De Aggemarvanhuisaf Band en ons slagwerkensemble. Zang door Nienke van Horen; afterparty met deejay Don.

Vossenjacht (ALG)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

Ontspanningsactiviteit voor (jeugd)leden en hun familieleden.

Reünieconcert (ALG)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

Ter gelegenheid van het 110-jarig bestaan van de vereniging ontmoeten de leden ontmoeten tal van oud-leden. 's Middag vormen reünisten een gelegenheidsorkest dat aan het begin van de avond een kort optreden verzorgt. Aansluitend is er een feestavond voor de leden, de oud-leden en hun partners.

Huldigingsconcert (ALG)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

Willy Hazenberg (fluit), Paul Potters (slagwerk), Jan Geerts en Rini van Zandbeek (beiden rustend lid) vieren dat zij 60 jaar lid van de harmonie zijn. Bart de Bresser (klarinet) wordt gehuldigd vanwege zijn 50-jarig lidmaatschap.

Kasteelconcert (ORK)

Kasteel Stapelen Stapelen 1, Boxtel

Jaarlijks opent onze zustervereniging, de Gildenbondsharmonie haar nieuwe seizoen met een openluchtconcert op de binnenplaats van kasteel Stapelen. Daarbij treedt veelal ook een gastorkest op. Deze keer mochten wij die uitnodiging ontvangen. De reden ligt voor de hand: de twee Boxtelse harmonieën bestaan 110 jaar en smelten in november samen tot één groot blaasorkest tijdens de jubileumprom The Sound of Boxtel. De kaartverkoop daarvan start tijdens het kasteelconcert.

Klassiek op de Dommel (JB)

Ponton Dommel (nabij Zwaanse Brug) Prins Hendrikstraat, Boxtel

Ons koperkwintet Just Brass is een van de deelnemers aan de eerste editie van dit concert dat wordt verzorgd vanaf een drijvend podium op de Dommel. Het ponton ligt nabij de Zwaanse Brug. De zittrappen op de oever van de Dommel achter lunchroom Meneer van...