Kasteelconcert (ORK)

Kasteel Stapelen Stapelen 1, Boxtel

Jaarlijks opent onze zustervereniging, de Gildenbondsharmonie haar nieuwe seizoen met een openluchtconcert op de binnenplaats van kasteel Stapelen. Daarbij treedt veelal ook een gastorkest op. Deze keer mochten wij die uitnodiging ontvangen. De reden ligt voor de hand: de twee Boxtelse harmonieën bestaan 110 jaar en smelten in november samen tot één groot blaasorkest tijdens de jubileumprom The Sound of Boxtel. De kaartverkoop daarvan start tijdens het kasteelconcert.

Klassiek op de Dommel (JB)

Ponton Dommel (nabij Zwaanse Brug) Prins Hendrikstraat, Boxtel

Ons koperkwintet Just Brass is een van de deelnemers aan de eerste editie van dit concert dat wordt verzorgd vanaf een drijvend podium op de Dommel. Het ponton ligt nabij de Zwaanse Brug. De zittrappen op de oever van de Dommel achter lunchroom Meneer van...

Concert (OLO)