Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

The Sound of Boxtel (ORK)

Sportcomplex De Braken De Braken 1a, Boxtel, Nederland

Ter gelegenheid van hun beider 110-jarig bestaan smelten Boxtel's Harmonie en de Gildenbondsharmonie samen tot één groot blaasorkest. Dat wordt afwisselend gedirigeerd door respectievelijk Jules van de Loo en Txemi Etxebarria. Een keur aan Boxtelse vocalisten werkt mee aan deze jubileumprom.

€15

Concert (OLO)

25 jaar Gerlof (DAB)

De Serenade Oude Dijk 117, Liempde

Gerlof Trommelen is ruim 25 jaar actief als zanger in de regio Liempde, Boxtel en Den Dungen. Samen met Stichting De Serenade wordt dit zilveren jubileum een groot muzikaal feest in het weekend van 8 en 9 december.

€15

25 jaar Gerlof (DAB)

De Serenade Oude Dijk 117, Liempde

€7,50

Nieuwjaarsconcert (ALG)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

Met optredens van koperkwintet Just Brass, slagwerkleerlingen, opleidingsorkest én harmonieorkest.

Voorspeelavond (OLO)

Muziekhuis Boxtel Passage Riche 4, Boxtel, Nederland

Diverse muziekleerlingen laten van zich horen aan het publiek.

K-K-Konsert (DAB)

Grand Café Rembrandt Rechterstraat 56, Boxtel, Nederland

Karnavals Kriebels Konsert: muzikale feestmiddag met diverse gastoptredens.